492 ایرانی دیگر دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند
کد خبر: 4108210
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

492 ایرانی دیگر دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

در حالی که موج هفتم کرونا را با کمترین فوتی سپری می‌کنیم، طی 24 ساعت گذشته 492 نفر دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

492 ایرانی دیگر دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۱۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۴۸۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۴۴۴ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۸ آذر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۶۴ نفر ماند.

خوشبختانه تاکنون نیز هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

76 نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۷۶۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

یادآوری می‌شود، آمار تزریق دز اول واکسن کرونا روز گذشته 65 میلیون و 147 هزار و 421 بوده است در حالی که آمار امروز تزریق واکسن ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۱۳ نفر دُز اول است.

انتهای پیام
captcha