دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با نماینده ولی‌فقیه
کد خبر: 4109582
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با نماینده ولی‌فقیه

علیرضا شهرجردی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی، امروز، چهارم دی، با آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کرد.

دیدار آیت الله دری نجف آبادی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 4 دی، در دیدار با علیرضا شهرجردی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: هلال‌احمر مایه امید برای نیازمندان و گرفتاران و افرادی است که در سیل یا زلزله گرفتار شدند و از این منظر دارای اهمیت بسیاری است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: نیروهای هلال‌احمر در تمامی حوادث پیشقراول بوده و از تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها زودتر در میدان حاضر شده و به کمک افراد گرفتار می‌روند؛ از این رو همگی فعالان این مجموعه باید همواره آماده باشند و با قدرت در میدان شوند.

وی ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ همیاری و مساعدت به هم‌نوعان در جامعه را متذکر شد و گفت: توجه به فرهنگ اسلامی بسیار حائز اهمیت است و در کنار پرداختن به شاخصه‌هایی همچون همیاری، باید در زمینه اشاعه فرهنگ صداقت و امانتداری نیز تلاش مضاعف صورت گیرد.

امام جمعه اراک افزود: در راستای توسعه انگیزه‌های دینی نیز باید فعالیت بیشتر صورت گرفته و نیروها برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه تربیت شوند. استفاده از تجربه سایر کشورها در اهمیت ویژه قرار دارد. لازم است هلال احمر در مصلاها و دانشگاه‌ها جهت شناساندن وظایف و خدمات خود شعبه‌ای ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه هلال احمر باید در بحث ازدواج و فرزندآوری به کمک سایر دستگاه‌های متولی رفته و آنان را پشتیبانی کند، اضافه کرد: همچنین این مجموعه باید در کمک به درمان سرطان، پیشگیری و شناسایی عوامل آن یکی از دستگاه‌های پیشرو باشد.

انتهای پیام
captcha