دشمنان نظام ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 4109790
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

دشمنان نظام ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز گفت: در پنجمین فتنه علیه انقلاب اسلامی محور حمله ولایت بود و هیچ شعاری علیه دولت نبود.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، صبح امروز، پنجم دی‌ماه در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که در سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: اگر فاطمه زهرا(س) در محضر خدا محبوب نبود، خداوند به پیامبر اسلام(ص) نمی‌فرمود که فدک را به این بانوی بزرگوار هدیه کنند.

وی افزود: القابی که پیامبر(ص) به این بانوی بزرگ داده‌اند بر اساس احساسات پدر و فرزندی نبوده بلکه بر اساس جایگاه رفیع و بلند این بانوی بزرگ تعیین شده است.

این مسئول با اشاره به روایت حضرت ولی‌عصر که فرموده «حضرت فاطمه(س) الگو و اسوه من است»، بیان کرد: این روایت مقام والای این بانوی بزرگوار را نشان می‌دهد.

یوسفی افزود: برای فاطمه زهرا(س) فرشته وحی نازل می‌شد، غیر از پیامبران بر کسی وحی نازل نمی‌شود و این وحی‌ها را حضرت علی(ع) به نام مصحف فاطمه زهرا جمع‌آوری کرده که ما از آن محرومیم و در اختیار حضرت مهدی(عج) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه با بیان اینکه در طول تاریخ، حکومت‌های بزرگی داشته‌ایم، مثل حکومت سلیمان نبی که با خوردن عصای سلیمان توسط موریانه به پایان رسید، افزود: مردم این کشور از انقلاب اسلامی با این وسعت تهدیدات و تبلیغ سامری‌های زمان به گوساله‌پرستی، دست نکشیده‌اند برای همین امام راحل فرموده است که این مردم از مردم حجاز در عصر پیامبر بهتر هستند.

وی افزود: در پنجمین فتنه علیه انقلاب اسلامی محور حمله ولایت بود، هیچ شعاری علیه دولت نبود. اینها فهمیدند تا ولایت هست کاری از دستشان برنمی‌آید.

یوسفی در پایان با اشاره به شهادت سیدروح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی، گفت: مادران شهیدان عجمیان و علی‌وردی حضرت فاطمه(س) را الگو و اسوه خود قرار دادند و گفتند در رکاب ولایت، دِین خود را ادا نکرده‌ایم و فرزندان دیگری نیز داریم تا در این مسیر فدا کنیم.

انتهای پیام
captcha