مسابقات قرآن در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس برگزار شد
کد خبر: 4110998
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

مسابقات قرآن در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس برگزار شد

مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس از برگزاری مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن، اذان، و نهج‌البلاغه در این شرکت خبر داد.

مسابقات قرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارسحسام قانعی، مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، برگزاری مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه در این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی ویژه بانوان و آقایان در گروه‌های سنی تعریف شده در شیراز برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ در سطوح مختلف، قرائت تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیح‌خوانی، اذان، نهج‌البلاغه و قصه‌گویی در گروه‌های مختلف سنی ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان برگزار شد.

قانعی با بیان اینکه رشته‌های اذان، صحیح‌خوانی، حفظ عمومی و قصه‌گویی یک مرحله‌ای و سایر رشته‌ها ۳ مرحله‌ای است. همچنین کودکان پیش دبستانی نیز در مسابقات یک مرحله‌ای شرکت دارند.

مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات را 110 نفر اعلام کرد و گفت: در این مسابقات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس میزبان شرکت پالایش نفت شیراز بود.

انتهای پیام
captcha