77 ایثارگر البرزی به عتبات عالیات اعزام شدند
کد خبر: 4111726
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

77 ایثارگر البرزی به عتبات عالیات اعزام شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اعزام ۷۷ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی به عتبات عالیات خبر داد.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از اعزام 77 نفر از ایثارگران به عتبات عالیات خبر داد و گفت: این سفر زیارتی در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در راستای اعزام سه هزار نفر از ایثارگران البرزی به عتبات عالیات صورت گرفت.

وی افزود: در این راستا 77 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب دو کاروان در تاریخ‌های 29 آذرماه و چهارم دی‌ماه به‌صورت هوایی و زمینی به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز سفرهای زیارتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید بیان کرد و گفت: مهم‌ترین مأموریت بنیاد خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و مدیران و کارکنان بنیاد در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha