آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4112116
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در این استان خبر داد و گفت: این مرحله در دو نوبت صبح و بعد‌ازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: 12 نفر در دو بخش بانوان و آقایان در این مرحله شرکت می‌کنند که در این مرحله تعدادی فایل صوتی تلاوت همراه با فرم داوری برای شرکت‌کنندگان طرح پخش می‌شود و آنان این فرم‌ها را پر می‌کنند.

این مسئول زمان برگزاری این آزمون را روز پنج‌شنبه، ۱۵ دی‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: آزمون تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا هم در بخش بانوان هم آقایان از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه و آزمون صحت حفظ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷ این روز در سالن اجتماعات اداره اوقاف کرج برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه نفرات برگزیده این طرح به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، گفت: آزمون مرحله اول در ماه گذشته انجام شد که در بخش بانوان کبری جوان‌بخت و فاطمه عزیزالهی در رشته وقف و ابتدا، رضوان جلالی‌فرد، مریم سماعی و مریم نجفی در رشته صوت، مهناز راحتی، مائده جعفری، صفورا رمضانی‌پور و مریم عسگری در رشته صحت حفظ و در بخش آقایان محمدرضا تقینانی و مهدی ناصرزعیم در رشته لحن و محسن خزائی در رشته صوت برگزیدگان مرحله دوم طرح مذکور هستند.

انتهای پیام
captcha