تکریم از فداکاری مادران و همسران شهدا وظیفه است
کد خبر: 4112234
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
امام جمعه بخش‌بهاران:

تکریم از فداکاری مادران و همسران شهدا وظیفه است

امام جمعه بخش‌ بهاران، خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و گفت: ایثار و فداکاری و صبر و پایداری مادران و همسران شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان راه حق بر هیچ کسی پوشیده نیست، لذا تکریم از فداکاری مادران و همسران شهدا وظیفه همه مسئولان است.

حجت الاسلام رضازاده امام جمعه بخش بهارانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضازاده، امام جمعه بخش‌بهاران در جلسه هماهنگی تکریم مادران و همسران شهدا که امروز، 14 دی‌ماه با مشارکت بخشداری و شورای بخش، شوراهای اسلامی و شهرداران سرخنکلا و قرق در دفتر امام جمعه بخش بهاران برگزار شد، گفت: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد به‌طور قطع هیچ دشمنی نمی‌تواند در آن نفوذ کند.

امام جمعه بخش بهاران با بیان‌ اینکه امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، افزود: ما امروز برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم، نیازمند دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام رضازاده خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید سرلوحه کار قرار بگیرد، لذا در روز وفات حضرت ام‌البنین، در نماز جمعه از مادران شهدا تجلیل به‌عمل می‌آید که در این راستا هدایای توسط شوراهای شهر و روستا و شهرداران و دهیاران تهیه می‌شود.

امام جمعه بخش بهاران ضمن تشکر از توجه مسئولان بخش و شهرها به مادران و همسران شهدا گفت: در تقویم ملی کشور ما همه ساله سالروز وفات ام‌البنین‌(س) روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته است، ایثار و فداکاری و صبر و پایداری مادران و همسران شهیدان هشت سال دفاع‌مقدس و شهیدان راه حق بر هیچ کسی پوشیده نیست، لذا تکریم از فداکاری مادران و همسران شهدا وظیفه همه مسئولان است.

 

انتهای پیام
captcha