مهلت ثبت‌نام در بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان علوم پزشکی البرز تمدید شد
کد خبر: 4112411
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

مهلت ثبت‌نام در بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان علوم پزشکی البرز تمدید شد

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز از تمدید بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان علوم پزشکی تا ۳۰ دی‌ماه خبر داد.

بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان علوم پزشکی

سیدعلی اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز گفت: باتوجه به استقبال گسترده دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیز با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات و درخواست‌های مکرر برای تمدید بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی، زمان ثبت‌نام در این جشنواره تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شد.

وی افزود: جشنواره قرآنی بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است که هر ساله از طرف مرکز قرآن و عترت برگزار می‌شود و دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان و در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به استقبال دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی البرز از این جشنواره بیان کرد: تا این لحظه 950 کد رشته ثبت‌نامی به ثبت رسیده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام جشنواره این عدد به‌صورت قابل توجهی افزایش یابد.

میرخلیلی، از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز دعوت کرد تا با حضور در بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی ضمن آشنایی بیشتر با معارف قرآنی، موجبات برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره را در دانشگاه فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha