ویژه برنامه «روایت مادری» در قم برگزار شد
کد خبر: 4112934
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

ویژه برنامه «روایت مادری» در قم برگزار شد

به مناسبت وفات حضرت ام‌ البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، «ویژه‌برنامه روایت مادری» با محوریت «اثر نیت مادران در سرنوشت معنوی فرزندان» در قم برگزار شد.

ویژه برنامه «روایت مادری» در قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از خبرگزاری حوزه، به مناسبت وفات حضرت ام‌‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، «ویژه برنامه روایت مادری» با محوریت «اثر نیت مادران در سرنوشت معنوی فرزندان» در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مشارکت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، ضمن پاسداشت زحمات مادران شهدا در تربیت صالحانه و ولایی فرزندان، اظهار کرد: شهدا محصول تربیت معنوی و نیت‌های صادق مادران شهدا هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها، یکی از خصلت‌های شهید سلیمانی را که نقش مهمی در تعالی معنوی و محبوبیت ایشان نزد تمامی فرقه‌ها، مذاهب و اقوام داشت را اخلاص آن شهید در تمامی شئون زندگی برشمرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه سه محور «اخلاص»، «نیت صادق» و «عمل صالح» را از مهمترین محورهای تربیتی مادران در معنویت‌افزایی فرزندان دانست.

انتهای پیام
captcha