ویژه‌نامه الکترونیک میلاد حضرت فاطمه(س) منتشر شد
کد خبر: 4113569
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

ویژه‌نامه الکترونیک میلاد حضرت فاطمه(س) منتشر شد

ویژه‌نامه الکترونیک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ منتشر شد.

ویژه‌نامه الکترونیکی میلاد حضرت فاطمه(س) منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ ویژه‌نامه الکترونیک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) شامل بخش‌های متنوع سخنرانی مکتوب، کلیپ و نماهنگ، نگارخانه، مقالات، اشعار، صوت، استوری، پرسمان و معرفی نرم‌افزار است.

مادری مهربان‌تر از خورشید، حضرت زهرا(س) همراز جبرئیل و فاطمه(س) تجلی تمام زنان مقدس قرآنی سه سخنرانی درباره دختر پیامبر گرامی اسلام(ص) است که در یکی از متن‌ها آمده است: زندگی فاطمه زهرا(س) لبریز از لایه‌ها و لطافت‌ها است و دسترسی و شناخت عمیق از تمامی لایه‌ها و لطافت‌های زندگی معنوی وی، برای همه کس مقدور نیست. شخصیت معنوی این بانوی «بیکران» متشکل از «بستر‌های معنوی» بسیاری است که هر کدام از آن‌ها برای یک زندگی معنوی و معنادار به کار آید. از این جهت، کوثر بیکران، کاملترین الگویی است که می‌توان در ابعاد گونه گون زندگی، وی را مقتدای خویش قرار داد، که یکی از «لایه‌ها و لطافت‌های» زندگی معنوی وی که بستر معنوی خوبی را برای رشد ربانی و معنوی فراهم می‌سازد، «بستر تربیتی» زندگی اوست. در «سیره عملی و علمی» زندگی وی، ظرافت‌ها و دقت‌ها موج می‌زند.

مولودی‌خوانی محمدرضا طاهری و محمود کریمی از مداحان اهل بیت(ع)، توصیفی بسیار جالب از حضرت فاطمه زهرا(س) بر زبان امام(ره) از جمله کلیپ‌های قابل دانلود و مشاهده در این ویژه‌نامه است.

نگارخانه شامل کارت پستال‌های روز میلاد حضرت فاطمه(س) بوده و در بخش مقالات سه مقاله زهرا(س) مصداق سوره کوثر، بانوی آفتاب در کلام رهبری، حضرت فاطمه در اندیشه امام خمینی(ره) خواندنی است.

در بخش صوت مولودی‌خوانی‌هایی از مداحان اهل بیت(ع) گنجانده شده و در بخش اشعار نیز شعر‌های سروده شده در مدح و منقبت دختر گرامی پیامبر(ص) درج شده است. پرسمان نیز به پرسش‌هایی درباره حضرت فاطمه(س) پاسخ داده است. از جمله این پرسش‌ها می‌توان به دو مورد اشاره کرد؛ چرا حضرت فاطمه زهرا(س) را محدثه نامیدند و تسبیحات حضرت فاطمه(س) چیست؟

در بخش نرم‌افزار، نرم‌افزار‌های «مادر پاکی‌ها»، «رنج‌ها و فریاد‌های فاطمه(س)»، «صدیقه شهیده زهرا(س)»، «فاطمه زهرا(س) از ولادت تا شهادت»، «فدک الزهرا» ویژه اندروید قابل دانلود است. 

یادآور می‌شود؛ این ویژه‌نامه در پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ وابسته به معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه و منتشر شده است و از اینجا قابل دانلود است.

انتهای پیام
captcha