جلب رضایت صهیونیست‌ها بهره‌ای برای امارات نخواهد داشت
کد خبر: 4113738
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
شیخ نعیم قاسم:

جلب رضایت صهیونیست‌ها بهره‌ای برای امارات نخواهد داشت

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در واکنش به اقدام اخیر امارات متحده عربی برای گنجاندن موضوع هولوکاست در برنامه درسی مدارس این کشور، تأکید کرد که این اقدام در راستای جلب رضایت صهیونیست‌ها بوده، اما بهره‌ای برای ابوظبی ندارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان به طعنه خطاب به حکومت امارات در این باره در توییتی نوشت: آیا بهتر نبود به جای آموزش هولوکاست، در برابر قتل عام واقعی صورت‌گرفته توسط صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین بسیج صورت می‌گرفت؟!

وی خطاب به حکام امارات تأکید کرد: شما از تلاش برای جلب رضایت رژیم اسرائیل برای به دست آوردن حمایت سود نخواهید برد، چراکه رژیم آن‌ها در آستانه زوال و نابودی است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حکومت امارات تصمیم به گنجاندن مقوله موسوم به هولوکاست در برنامه‌های درسی مدارس این کشور گرفت.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشت که حکام امارات در پی توافق سازش موسوم به ابراهیم در ۲۰۲۰ میلادی که منجر به عادی‌سازی روابط ابوظبی با تل آویو شد، برنامه‌های بزرگی را برای مقابله با فرهنگ منطقه‌ای انکار هولوکاست اتخاذ کرده‌اند.

به نوشته این روزنامه صهیونیست، سال گذشته تنها چند ماه پس از اعلام توافق عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو با میانجیگری آمریکا، اولین نمایشگاه موسوم به یادبود هولوکاست در امارت دبی افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha