قرائت قرآن در کلیسای لبنان + فیلم
کد خبر: 4113835
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

قرائت قرآن در کلیسای لبنان + فیلم

قرائت قرآن یک شیخ سوری در مراسم ترحیم فرزند یک هنرمند مسیحی در لبنان با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المصری الیوم، قرائت قرآن شیخ یاسر الصالح، قاری ممتاز سوری در مراسم ترحیم فرزند مرحوم جورج وسوف، هنرمند سوری با استقبال خوب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
فعالان ویدئوهایی از این مراسم را که در کلیسای سنت نیکلاس اشرفیه در لبنان برگزار شد، پخش کردند که شامل تلاوت شیخ از آیاتی از سوره مریم بود.
شیخ یاسر الصالح به خواهش جورج وسوف برای قرائت قرآن در مراسم ترحیم فرزندش دعوت شده بود. از همین رو کاربران هم این ابتکار هنرمند سوری را ستودند.

کاربران تأکید کردند وسوف با تلاوت قرآن کریم این پیام شریف را به تمام جهان فرستاد  که همه ادیان به هم وابسته‌اند و کامل کننده یکدیگرند.
شیخ الصالح هم در اظهاراتی گفت: ابوودیع(جورج وسوف) را از دیرباز می‌شناسم. او قبلاً هم از من خواسته بود در مراسم ترحیم مادرش سوره مریم را تلاوت کنم. ابو ودیع از کتاب خدا حفظ و بعد از من سوره مریم را تکرار می‌کرد و مقداری از مقامات را هم برای من تصحیح می‌کرد.
شیخ یاسر الصالح، اهل کشور سوریه و در بسیاری از رویدادهای مشهور شرکت کرده است. او در دانشگاه بین‌المللی علوم اسلامی تحصیل کرده و دارای یک کانال محبوب در یوتیوب است.
شیخ اخیراً پس از فقدان مادر، داماد، خاله، برادر همسر و در نهایت خواهرش در عرض یک ماه دچار بیماری شده و در نتیجه آن در بیمارستان بستری شد.

وسوف طی اظهارات تلویزیونی خود گفته بود که گوش دادن به قرآن کریم را دوست دارد و تعدادی از آیات آن را حفظ است.

ودیع جورج وسوف، فرزند جورج وسوف ظهر روز یکشنبه در زادگاه خود در شهرک کفرون سوریه به خاک سپرده شد.
جورج وَسوف (جورج وسوف؛ زادهٔ ۲۳ دسامبر ۱۹۶۱) یک موسیقی‌دان اهل سوریه است. این هنرمند با سابقهٔ چهار دهه خوانندگی، تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر کرده‌ است. این هنرمند مخاطبان زیادی در داخل و خارج از سوریه دارد و از خوانندگان مهم جهان عرب محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha