از شهادت نوجوان مبارز تا ابراز وحشت رئیس ستاد اسرائیل از ایران و فلسطینیان
کد خبر: 4115125
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
با تحولات فلسطین

از شهادت نوجوان مبارز تا ابراز وحشت رئیس ستاد اسرائیل از ایران و فلسطینیان

شهادت نوجوان فلسطینی، هراس رئیس ستاد رژیم صهیونیستی از ایران و فلسطینیان، تخریب مغازه‌های فلسطینیان از جمله تازه‌ترین تحولات فلسطین است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه از شهادت عمر لطفی خمور، نوجوان فلسطینی اهل اردوگاه الدهیشه در بیت لحم در کرانه باختری خبر داد.

این نوجوان فلسطینی صبح در حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

با این حساب شمار شهدای فلسطینی از اول سال جاری میلادی به 14 نفر می‌رسد که چهار نفر آنها کودک هستند.

شهادت نوجوان مبارز فلسطینی

ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز دوشنبه با ورود غیرقانونی به صحن‌های مسجد الاقصی از سمت باب المغاربه مشغول انجام آداب تلمودی در آنجا شدند.

نظامیان اشغالگر در حین ورود شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی با ایجاد محدودیت برای ورود فلسطینیان به داخل مسجد الاقصی کارت‌های شناسایی آنها را بازرسی و مانع ورود برخی شدند.

از شهادت نوجوان مبارز تا ابراز وحشت رئیس ستاد اسرائیل از ایران و فلسطینیان

مسجد الاقصی در مواقع عادی در روزهای هفته غیر از جمعه و شنبه مورد تعرض صهیونیست‌ها و در ایام عید آنها هر روزه مورد هتک حرمت قرار می‌گیرد.

تخریب مغازه‌های فلسطینیان

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز پس از مسدود کردن ووردی شهرک حزما در شرق نابلس در کرانه باختری و ایجاد پست ایست و بازرسی در میدان شهید عریبه، چند مغازه و تعمیرگاه خودرو متعلق به شهروندان فلسطینی را تخریب کردند.

رژیم صهیونیستی حدود یک سال قبل نیز در همین منطقه، 10 مغازه را که به عنوان تعمیرگاه خودرو مورد استفاده بودند، به بهانه نداشتن مجوز، تخریب کردند.

20 عملیات مقاومتی در 24 ساعت اخیر

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین معطی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰ عملیات مقاومتی در کرانه باختری رخ داده که شامل پنج عملیات تیراندازی، انفجار بمب، پرتاب کوکتل مولوتف، آسیب زدن به یک خودروی نظامی، مقابله با دو حمله شهرک‌نشینان، انهدام دو خودروی شهرک‌نشینان و درگیری و مقابله با صهیونیست‌ها با پرتاب سنگ  در هشت منطقه اشغالی بوده است.

حماس: نقاب جدید از چهره جنایتکاران صهیونیست برداشته شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز در بیانیه‌ای در خصوص تشدید حملات نظامیان صهیونیست از ابتدا سال جاری میلادی که به شهادت 14 فلسطینی منجر شده است، گفت: این جنایات نقاب از چهره حقیقی دولت جنایتکار نتانیاهو برداشت.

حماس خواستار اقدام فوری جامعه عربی و بین‌المللی برای اشکارساختن  جنایات دشمن صهیونیستی و توقف جنایات علیه ملت فلسطین و مجازات اشغالگران صهیونیست در دادگاه‌های بین‌المللی شد.

منابع عبری اعلام کردند که از زمان کاهش همه گیری کرونا در سال گذشته میلادی تا به امروز یک هزار و 600 اماراتی به عنوان گردشگر به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند و از زمان امضای توافق سازش اسرائیل با این کشور عربی حاشیه خلیج فارس نیز بیش از نیم میلیون نفر به آنجا سفر کردند.

هالوی: ایران، غزه، لبنان و کرانه باختری تهدیدهای اصلی اسرائیل

هرتسی هالوی، رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه پس از تحلیف خود گفت که هنوز تهدیدهای مختلف در اطراف اسرائیل در حال گسترش است.

هرتسی هالوی، رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

هالوی در اولین اظهارات خود پس از تصدی پست ریاست ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تهدیدات درباره اسرائیل از معضل ایران آغاز می‌شود که اسرائیل در ارزیابی راه حل آن مسئولیتی تعیین کننده دارد تا برسد به معضل مرزهای شمالی، معضل نوار غزه و چالش‌های کرانه باختری که این ها نیز از اولویت تهدیدهاست.

انتهای پیام
captcha