اعزام ۲۵۰۰ دانش‌آموز از استان مرکزی به اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 4116505
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

اعزام ۲۵۰۰ دانش‌آموز از استان مرکزی به اردوی راهیان‌نور

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی در مرحله اول با حضور 2 هزار نفر انجام شد، گفت: در مرحله دوم که از ابتدای بهمن آغاز شده است، 2 هزار و 500 نفر اعزام می‌شوند.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، روز گذشته، دوم بهمن در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان، گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در هشت مرحله در دومین مرحله راهیان‌نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. همچنین 2 هزار دانش‌آموز نیز در مرحله اول از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

وی بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تحقق جهاد تبیین در برنامه‌ها از طریق به کارگیری فرماندهان دفاع مقدس، مبلغان و راویان برجسته، تربیت خادمان شهدا، توجه به تمامی مسائل اجرایی از جمله امنیت، ایمنی خودروها و یادمان‌های دفاع مقدس و شنیدن نقطه نظرات شرکت‌کنندگان از جمله موضوعات مهم راهیان نور است که باید مورد توجه قرار گیرد تا در این اردوها برای دانش‌آموزان خاطرات ماندگاری ثبت شود.

کریمی گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس به عنوان سرزمین‌های نور، دانشگاه‌های بزرگ انسان‌سازی هستند و نسل جدید می‌تواند با حضور در این مناطق الگوهای واقعی را شناخته و مسیر درست را به خوبی انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه اعزام نوجوانان از ابتدای بهمن آغاز شده است، اردوهای راهیان‌نور را فرصتی برای تحقق جهاد تبیین، کسب معارف عظیم دفاع مقدس دانست و افزود: برگزاری این اردوها برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است. این اردوها قرارگاه بزرگ تبیین است که جهاد ملت ایران، ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی آنان را به نوجوانان نشان می‌دهد.

سردار کریمی در پایان اضافه کرد: رمز موفقیت امروز ملت، تبعیت از ولایت و وحدت همه‌جانبه است و در طول ۴۳ سال گذشته اگر توانستیم در جهادهای مختلف مقابل دشمنان بایستیم به برکت این ۲ مؤلفه مهم بوده‌ است.

انتهای پیام
captcha