تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در اراک
کد خبر: 4116512
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در اراک

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام همزمان با شهادت امام هادی(ع) در اراک خبر داد.

تشییع شهدا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل این مجموعه در استان، روز گذشته، دوم بهمن، در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام در اراک اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهر اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام روز چهارشنبه، پنجم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای اراک به سمت مسجد سیدها تا کوی امام علی(ع) برگزار خواهد شد و تدفین شهید در پارک ترنم این شهرستان انجام می‌شود. همچنین مراسم شبی با شهید گمنام سه‌شنبه، چهارم بهمن، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در خیابان سی متری اراک برگزار خواهد شد.

کریمی بیان کرد: خوشبختانه مردم استان مرکزی در آیین استقبال از کاروان شهدای گمنام که در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار  شد سنگ تمام گذاشته و با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند.

وی در پایان گفت: با توجه به اعلام آمادگی شهروندان کوی امام علی(ع) و مکاتبه انجام شده با بنیاد حفظ آثار کشور قرار باین شد که پیکر یکی از شهدای گمنام در این منطقه به خاک سپرده شود.

انتهای پیام
captcha