بیانیه مجمع قرآنیان استان مرکزی در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
کد خبر: 4119610
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

بیانیه مجمع قرآنیان استان مرکزی در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

مجمع قرآنیان استان مرکزی در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای منتشر کرد و این اقدام کینه‌توزانه را محکوم کرد.

مجمع قرآنیان استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مجمع قرآنیان استان مرکزی در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای بدین مضمون منتشر کرد.

«بسم الله الرحن الرحیم

یرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ، توهین به کتب آسمانی یک خیانت است. این اهانت‌ها هیچ اثری در رابطه با قرآن نخواهد داشت.

قرآن کریم، کلام خدا و عصاره دعوت همه انبیاء و ادیان الهی است و توهین به قرآن، اهانت به همه ادیان و به همه انبیاء عظیم‌الشأن و همه موحدان جهان است، اگرچه دست‌های آلوده شیطان‌صفتان ون فس‌های ناپاک جنود جهل از روی درماندگی و دشمنی با خدا و اسلام و مسلمین، مقدس‌ترین کتاب آسمانی (قرآن کریم) را مورد هتک و بی‌حرمتی قرار داده‌‌اند، لکن چیزی از عظمت این کتاب شریف کاسته نخواهد شد و روز به روز بر فروغ و تجلی و تلؤلو انوار روح بخش آن افزوده، و دل‌های خسته از مکاتب دست‌ساز و جعلی روشن‌فکرمآبان و همه انسان‌های جویای حق و عدالت را بیدار خواهد کرد.

مجمع قرآنیان استان مرکزی ضمن محکومیت این اقدام عامدانه و دشمنانه با آرزوی وحدت مسلمانان جهان امیدوارست برخورد لازم با مسببان این حرمت‌شکنی از سوی کشور‌های اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان صورت پذیرد.

اهانت به قرآن کریم، این کتاب نور و رحمت، و آخرین و کامل‌ترین پیام آسمانی و منجی بشریت، نشانه‌ استیصالِ سیاه‌دلان و ورشکستگیِ مکاتب ضد بشری است. بی‌تردید این حرکت پلید و بزدلانه جز فروپاشی دشمنان کینه‌توز اسلام، و اقبال هر چه بیشتر انسان‌های پاک‌نهاد بدان، و عزت و شکوفایی مکتب حیات‌بخش اسلام در جهان دستاوردی نخواهد داشت.»

انتهای پیام
captcha