جامعه قرآنی فارس با شهدا تجدید میثاق می‌کنند
کد خبر: 4120306
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

جامعه قرآنی فارس با شهدا تجدید میثاق می‌کنند

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی استان فارس با شهدا به صورت همزمان در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.

غبارروبی مزار شهدا، تجدید میثاق جامعه قرآنی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، یکی از ویژه‌برنامه‌های کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس، برگزاری مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی استان با شهدا به صورت همزمان در سراسر استان است. این برنامه معنوی به صورت همزمان در ساعت 10 صبح چهارشنبه، 19 بهمن‌ در گلزارهای شهدای تمام نقاط استان فارس با حضور جامعه قرآنی فارس برگزار شود.

در شیراز این مراسم معنوی همراه با غبارروبی و گل‌افشانی گلزار مطهر شهدا، قطعه گمنام با حضور جمعی از فعالان و خادمان قرآن کریم برگزار خواهد شد که در آن مسئولان و متولیان فرهنگی و قرآنی هم حضور خواهند داشت.

اجرای تلاوت آیات وحی از سوی قاریان برجسته جوان و دانش‌آموز و همخوانی آیات وحی در جوار مزار شهدای گمنام از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

یادآور می‌شود، کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس متشکل از نهادهای مختلفی نظیر اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی، ارشاد فارس، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، دارالقرآن بسیج، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، استانداری فارس، دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آموزش و پرورش و خبرگزاری ایکنا است.

انتهای پیام
captcha