حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یأس دشمن را مضاعف می‌کند
کد خبر: 4120725
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یأس دشمن را مضاعف می‌کند

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در چندماه اخیر شاهد جنگ چند ضلعی و ترکیبی دشمن علیه مردم ایران بودیم اما دشمنان ناامید شدند، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بر یأس دشمن می‌افزایند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۹ بهمن‌ماه در ششمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و گفت: در چندماه اخیر شاهد جنگ چند ضلعی و ترکیبی دشمن علیه مردم ایران بودیم و دشمنان تمام توان را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به‌کار گرفتند اما نا امید شدند البته این به معنایی این نیست که دشمن در آینده اقدامی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بر این یأس دشمن می‌افزایند لذا همه مردم و کسانی که جایگاه و نفوذ کلام دارند باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و این وظیفه دینی خود را انجام دهند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در قرآن کریم برای مسلمانان ۳ شناسنامه دیده شده که اولین آن شناسنامه طبیعی است که در این مورد انسان مختار نیست و لذا مسئولیتی ندارد، گفت: انسان در شناسنامه فردی و اجتماعی خود مورد بازخواست قرار می‌گیرد. در نگاه قرآنی هر کسی که تقوای بیشتری دارد نزد خداوند عزیز‌تر است و کلام، رفتار و اعمال ما به دقت بررسی خواهد شد.

وی گفت: در جامعه هر کس که دارای جایگاه، نفوذ و مسئولیت اجتماعی است در اتفاقات مختلف براساس این شناسنامه سوم سنجیده می‌شود. انسان در این دنیا به هر اندازه که قدرت دارد اگر در برابر یک واقعه بد سکوت کند ممکن است این سکوت به وقوع آن حادثه کمک کند و در برابر این رفتار خود پاسخگو خواهد بود و لذا اقدام قوه قضاییه در استفاده از ظرفیت سران طوایف و علما تأثیر مهمی در صلح و سازش، کاهش اختلافات و برقراری امنیت دارد.

انتهای پیام
captcha