راه‌اندازی 750 صندوق قرض‌الحسنه در استان مرکزی
کد خبر: 4121009
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

راه‌اندازی 750 صندوق قرض‌الحسنه در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۷۵۰ صندوق در استان راه‌اندازی شده است، افزود: الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش‌آفرینی مردم است.

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 20 بهمن، در آیین افتتاح نمایشگاه «شکوه هجرت» ویژه دستاوردهای صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج و گروه‌های جهادی استان در مصلای بیت‌المقدس اراک اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج تحقق اقتصاد مقاومتی است و بسیج تلاش می‌کند زمینه و بسترهای لازم برای حضور و نقش‌آفرینی مردم را فراهم سازد و مردمی‌سازی اقتصاد مهم‌ترین رویکرد بسیج در فعالیت‌ها است.

 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم پایه بسیج از فعالیت‌های مهم در راستای ایجاد اشتغال و رونق فعالیت‌های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است و تاکنون بیش از ۷۵۰ صندوق در سطح استان مرکزی راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات توسط بسیج سازندگی با دو رویکرد آموزش و توانمند سازی انجام می‌شود و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش‌آفرینی مردم است.

 سردار کریمی افزود: نمایشگاه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و گروه‌های جهادی استان مرکزی از امروز تا ۲۹ بهمن ماه در مصلای بیت المقدس اراک برای بازدید عموم مردم و مسئولان دایر شده و همه می‌توانند ضمن بازدید از حرکت‌ها و اقدامات موفق بسیج سازندگی از محصولات صندوق‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha