هشدار مردم به مسئولان با حضور میلیونی در 22 بهمن
کد خبر: 4121543
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
مهدی چمران مطرح کرد:

هشدار مردم به مسئولان با حضور میلیونی در 22 بهمن

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:‌ این حضور برای همه ما مسئولان هشداری است تا پای کار این مردم با جان و دل باشیم و برای آنها خدمت کنیم چراکه ما بدهکار چنین مردم و انسان‌های آزاده‌ای که همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای اسامی شهر تهران؛ مهدی چمران، رئیس این شورا در جریان برگزاری یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی صحن شورای ششم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن اظهار کرد: ان‌شاءالله که ما بتوانیم سعادت حفظ این انقلاب مهم و ارزشمندی که در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام بی‌نظیر بوده را پاسداری کنیم و همانگونه که با رهبری امام راحل(ره) این انقلاب به پیروزی رسیدیم این راه پیروزی را ادامه بدهیم تا در نهایت پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) بسپاریم.

حضور مردم، هشداری به مسئولان

 وی ادامه داد: لازم است تا همه ما قدردان این خروش و حضور مردمی میلیونی آن هم در شرایطی که دشمنان با جنگ روحی، روانی و تبلیغاتی پرداخته بودند باشیم که با اشتیاق و پرنشاط در سرتاسر کشور در این راهپیمایی حاضر شدند و این حضور برای همه ما مسئولان هشداری است تا پای کار این مردم با جان و دل باشیم و برای آنها خدمت کنیم چراکه ما بدهکار چنین مردم و انسان‌های آزاده‌ای که همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند. لذا باید وجود چنین مردمی را قدر بنهیم و دستبوس غیرت و غرور آنها باشیم.

چمران در ادامه با اشاره به زلزله فاجعه‌بار ترکیه و سوریه اشاره کرد و ضمن هشدار خطاب به برخی مسئولان، مجریان، مهندسان و افرادی که در امر خانه‌سازی فعالیت دارند گفت: بسیاری از کشورهای جهان هستند که چنین زلزله‌هایی را در طول سال تجربه می‌کنند اما چنین حوادثی برای آنها رخ نمی‌دهد چرا که فرایند ساخت ساختمان‌هایشان درست است.

زلزله تهران، بزرگترین فاجعه تاریخ

وی تصریح کرد: اگر ساختمان‌سازی کنیم و این ساختمان‌ها از کیفیت لازم برخوردار نباشد و نتواند در برابر چنین مخاطراتی مقاوم باشد آن وقت است که شاهد یک فاجعه بزرگ در طول تاریخ برای تهران خواهیم بود؛ فاجعه‌ای که نه در عصر معاصر بلکه در طول تاریخ قبل و آینده خواهیم بود.

رئیس شورای شهر با اعلام اینکه این چنین هشدارها باید همه ما را بیدار کند گفت: با درست کارکردن، درست ساختن، بهتر نگهداشتن می‌توانیم از بروز چنین فجایعی پیشگیری کنیم از سویی هم شهرداری و شورای شهر هم در این مقوله مؤثر هستند و بایستی با تلاش همه دستگاه‌ها همچون نظام مهندسی، وزارت راه و شهرسازی و تمامی دستگاه‌های مسئول اقدامات لازم در خصوص ساخت ایمن ساختمان‌ها صورت گیرد.

بررسی جایزه اهدایی شهردار در جشنواره فجر

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جایزه‌ روز گذشته‌ای که شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر اختصاص داد به تائید شورای شهر رسیده بود یا خیر گفت: باید بررسی کنم تا متوجه شوم این جایزه چه بوده است؟ باید پرس‌وجو کنم که این جایزه از کجا پرداخت شده و مبنای آن چه بوده است.

انتهای پیام
captcha