مردم در راهپیمایی 22 بهمن گوی سبقت را از مسئولان ربودند
کد خبر: 4121666
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

مردم در راهپیمایی 22 بهمن گوی سبقت را از مسئولان ربودند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: مردم برای رضای خداوند تکلیف شرعی و انسانی خود را به جا آورده و گوی سبقت را از مسئولان ربودند و به واسطه نیت الهی آنان این حماسه ماندگار شد.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، امروز، 23 بهمن، در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان، که در فرهنگسرای شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم استان در خلق شکوهی دیگر همچون راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را مشت محکمی بردهان جوامع استکباری دانست و افزود: شرکت آحاد مردم بیانگر انتخاب درستشان در 43 سال قبل است. آنان ثابت کردند که از انتخاب خود پشیمان نبوده و برای ایستادگی در مقابل دشمن و توطئه ترسی به دل ندارند.

نظری با تأکید براینکه ایران به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و همه مکلف بر حفظ شرایط و تعالی ارزش‌های نظام هستیم، اضافه کرد: مردم برای رضای خداوند تکلیف شرعی و انسانی خود را به جا آورده و گوی سبقت را از مسئولان ربودند و به واسطه نیت الهی آنان این حماسه ماندگار شد.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عقب‌ماندگی استان در حوزه ورزش و جوانان، ضرورت رفع عقب‌افتادگی‌ها را با استفاده از نیروی جوان را متذکر شد و افزود: هیئت‌های ورزشی، بازوان پرتوان ادارات ورزش و‌ جوانان هستند؛ از این رو  جوانان فعال در این بخش باید با شور و نشاط در راستای پویایی و حرکت روبه‌جلوی ورزش استان تلاش کنند.

نظری تأکید کرد: در حوزه جوانان نباید کوتاهی شود و از تمام ظرفیت‌ها در این حوزه باید بهره برد. ضروری است برای حفاظت از نیروی انسانی باید آسیب‌های اجتماعی که جوانان را تهدید می‌کند را شناسایی و برطرف کرد. نیاز است در راستای افزایش اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان سازوکارهای جدید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان در حوزه منابع انسانی، صنایع و بخش خصوصی از توانمندی بالایی در جهت حمایت از ورزش برخوردارست. برای تقویت برنامه‌ها بهره‌گیری از تجربیات گذشته، توجه به ورزش کارگری و دانشجویی از جمله مواردی است که در دوره جدید مدیریت ورزش و جوانان باید موردتوجه باشد.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم مسعود پیرایش به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی و از خدمات عابد حقدادی مدیرکل سابق تقدیر شدد.

انتهای پیام
captcha