خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان نیاز به اقدامات آفندی دارد
کد خبر: 4121909
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان نیاز به اقدامات آفندی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید در مواجهه با دشمنان نظام همواره هوشیار عمل کرده و اقدام ما در این حوزه به جای تدافعی باید آفندی باشد تا بتوانیم در راستای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن گام برداریم.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۴ بهمن ماه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان، ضمن تقدیر از حضور معنادار و بموقع مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: این حضور پرشور و شعور، وظیفه مسئولین را در قبال این زمان شناسی مردم سنگین تر می‌کند.

وی افزود: حضور ماندگار مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه مانع دشمنی‌های معاندان این نظام الهی نمی‌شود لذا ما باید در این خصوص همواره هوشیار عمل کرده و اقدام ما در این حوزه به جای تدافعی باید آفندی باشد تا بتوانیم در راستای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن گام برداریم.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: مردم در پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه به وظیفه شرعی خود عمل کرده و همواره در صحنه حاضر هستند.

وی به سخنان رهبری در موضوع حجاب اشاره و تصریح کرد: به فرموده معظم له در موضوع عفاف و حجاب افرادی که حجابشان ضعیف است نباید افرادی خارج از دایره نظام و ضد انقلاب و دین معرفی شوند.

طالبی با بیان اینکه در قانون ما که نشأت گرفته از شرع مقدس اسلام است، رعایت حجاب اسلامی حرمت شرعی دارد، یادآور شد: رعایت حجاب، تکلیفی دینی و قانونی است و طبق قوانین اسلامی و ایرانی کشف حجاب جرم محسوب شده و باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام
captcha