کارگاه تولید پوستر فیلم صد در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4122145
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

کارگاه تولید پوستر فیلم صد در اصفهان برگزار می‌شود

کارگاه دو روزه تولید پوستر فیلم صد با هدف ایجاد تعامل میان گرافیست‌ها، کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم‌های صدثانیه‌ای راه یافته به جشنواره فیلم صد، از سوی حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم 100

به گزارش ایکنا، حوزه هنری استان اصفهان با همکاری مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی(آیه)، کارگاه دو روزه تولید پوستر فیلم صد را برگزار می‌کند.

این کارگاه که پیش از برگزاری جشنواره فیلم‌های صدثانیه‌ای برگزار می‌شود، محلی است برای تعامل میان گرافیست‌ها، کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم‌های صدثانیه‌ای راه یافته به جشنواره فیلم صد تا بتوانند پوستر فیلم‌های این جشنواره را طراحی کنند.

مجتبی مجلسی، مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان در این‌باره گفت: کارگاه تولید پوستر فیلم صد با ظرفیتی شامل 31 نفر از گرافیست‌ها و طراحان اصفهانی، از صبح تا بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، 27 و 28 بهمن‌ماه در حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مدرس این کارگاه، حامد مغروری است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال رزومه و آثار خود به شماره تماس ۰۹۱۳۱۱۴۷۰۲۹ برای شرکت در کارگاه ثبت‌نام کنند. کارگاه تولید پوستر فیلم صد، روزهای 27 و 28 بهمن از ساعت 9 تا 17 در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha