یادواره شهدای طلاب در ساوه برگزار شد
کد خبر: 4122272
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

یادواره شهدای طلاب در ساوه برگزار شد

یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های ساوه و زرندیه با حضور مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کشور در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) ساوه برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان مرکزی، یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های ساوه و زرندیه، سه‌شنبه، 25 بهمن با حضور سردار عظیم ابراهیم‌پور، مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کشور، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه، حجت‌الاسلام محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ساوه، جمعی از مسئولان ادارات و طلاب مدارس علمیه شهرستان ساوه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

سردار عظیم ابراهیم‌پور، مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کشور، با اشاره به اینکه تعداد شهدای روحانی انقلاب و دفاع مقدس چندین برابر بیشتر از اقشار دیگر جامعه است، اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی محصول حوزه است و ذات انقلاب از درون حوزه‌های علمیه جوشیده است.

ابراهیم‌پور با تأکید بر اینکه از بدو خلقت حضرت آدم، جبهه حق و باطل تشکیل شده و همواره این دو جبهه در نزاع با یکدیگر هستند، بیان کرد: در ۴۴ سال گذشته، انقلاب اسلامی فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته که بزرگترین و جامع‌ترین فتنه‌ طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، همین فتنه اخیر بود که به لطف خدا ناکام ماند.

مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، با بیان اینکه همه پیامبران از حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) گرفته تا آخرین فرستاده خدا، همواره در تلاش برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان اسلام بودند، یادآور شد: طلبه‌ها رسالت سنگینی در تبیین و روشنگری حقانیت جبهه اسلام بر عهده دارند و این امر جز با شناخت فتنه‌ها و اهداف آن‌ها میسر نخواهد شد.

ابراهیم‌پور، دو مکتب مهم جهانی را معرفی کرد و گفت: مکتب جبهه حق اسلام، شیعه، انقلاب اسلامی و مکتب جبهه باطل، یهود، نظام سلطه، بهائیت، وهابیت و آمریکا و اسرائیل است که اهداف آنان نفوذ، استحاله و فروپاشی است. وحدت شیعه و سنی جزو اصول انقلابی است و برای آزادی یک و نیم میلیارد مسلمان از چنگال نظام سلطه و پیروزی جبهه اسلام، نیازمند وحدت بین جوامع اسلامی هستیم.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا، رزمندگان روحانی دفاع مقدس، مدیران مدارس علمیه، مسئولان پایگاه بسیج طلاب با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha