ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان آغاز شد
کد خبر: 4122379
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان آغاز شد

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: این پذیرش در سطوح 2، 3 و 4 انجام می‌شود که ثبت‌نام از روز گذشته، 29 بهمن‌ماه آغاز شده است.

راضیه عظیمی‌فر معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدانراضیه عظیمی‌فر، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان همزمان با سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) خبر داد و اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقه‌مند با مدرک دیپلم و بالاتر در سطوح 2، 3 و 4 طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش در سطح دو 300 نفر است و ظرفیت طلاب 3 و 4 پس از ثبت‌نام مشخص می‌شود.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، بیان کرد: آزمون شرکت‌کنندگان در سطح دو، 23 تیرماه سال 1402 و شرکت‌کنندگان در سطح 3 و 4 در 12 خردادماه برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان پس از قبولی در آزمون باید یک دوره مصاحبه را گذرانده و پس از قبولی به‌عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

عظیمی‌فر اظهار کرد: در سطح سه رشته‌های فقه و اصول، اخلاق و تربیت اسلامی، تفسیر علوم قرآنی و کلام اسلامی و همچنین در سطح چهار یا معادل دکتری نیز رشته فقه خانواده طلبه می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان تعداد کل طلبه‌های خانم در سطوح مختلف را یک هزار و 117 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد دانش‌آموختگان نیز یک هزار و 979 نفر است. در حال حاضر 11 حوزه در استان ویژه بانوان فعال است.

انتهای پیام
captcha