نسخه واحد در حوزه عفاف و حجاب پاسخگوی نیازهای کل کشور نیست
کد خبر: 4122437
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

نسخه واحد در حوزه عفاف و حجاب پاسخگوی نیازهای کل کشور نیست

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس تأکید بر اینکه به کار کارشناسی در حوزه عفاف و حجاب نیاز داریم تا به نتایج خوبی برسیم، افزود: باید به این نکته توجه داشت که برای همه کشور نمی‌توان نسخه واحدی پیچید و همه نقاط کشور از شرایط مختلفی برخوردار هستند.

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس امروز، 26 بهمن در نشست خبری تشریح  مطالبات مردمی در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، خانواده، عفاف و حجاب گفت: بحث‌های زن و خانواده، زن و آزادی امروز بسیار مورد هجمه و توجه دشمن قرار گرفته است و بانوان در جامعه ما با هر نگاهی تاثیرگذار هستند.

وی تصریح کرد: در مقوله حجاب، بحث امنیت روحی و روانی جامعه است که بیشتر مورد توجه است و بسیاری از بانوانی که حتی پوشش کامل و صحیحی ندارند نیز بر این باور هستند و امنیت روحی را مورد تأکید خود می‌دانند.

اسلامی با تأکید بر اینکه به کار کارشناسی در حوزه عفاف و حجاب نیاز داریم تا به نتایج خوبی برسیم، افزود: شکاف‌های جامعه فرصت فعالیت و هجمه را به دشمن می‌دهد و باید این شکاف‌ها به شکل هنرمندانه برطرف شود و در خصوص قوانینی که مصوب می‌شود باید به این نکته توجه داشت که برای همه کشور نمی‌توان نسخه واحدی پیچید و همه نقاط کشور از شرایط مختلفی برخوردار هستند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس اظهار کرد: هیجانات جوانان و نوجوانان در سطح جامعه باید درنظر گرفته شده و به سمت درست و خوب هدایت شود تا جامعه دچار ولنگاری و آسیب اجتماعی نشود و این در حالی است که در این خصوص برای حضور میدانی نسل امروز و هدایت آن تلاش و اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر داشتن نگاه مهربانانه در اجرای برنامه‌ها به ویژه در حوزه عفاف و حجاب، گفت: علاوه بر نگاه رنگین کمانی به همه اقشار مختلف جامعه، باید به این اصل توجه داشت که نگاه قهری باید در مرحله آخر باشد.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب امروز مطالبه جدی مردم است و این مردم تنها قشر مذهبی و متدینین نیستند بلکه اقشار مختلف مردم مطالبه جدی در حوزه عفاف و حجاب دارند زیرا امنیت روانی برای آ‌نها مهم است.

انتهای پیام
captcha