سومین مسابقه فرهنگی «عفاف و قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4122603
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

سومین مسابقه فرهنگی «عفاف و قرآن» برگزار می‌شود

سومین مسابقه فرهنگی «عفاف و قرآن» همزمان با سالروز حماسه «9 دی‌ماه» و سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پایگاه «ایثار تهران»، همزمان با سالروز حماسه «9دی‌ماه»، سومین سالگرد شهادت سردار شهیدحاج «قاسم سلیمانی» و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیسومین مسابقه فرهنگی «عفاف و قرآن» برگزار می‌شود. 

سومین دوره مسابقه فرهنگی «عفاف و قرآن» به‌صورت مجازی و با مشارکت مشاور زنان ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان از نهم دی‌ تا دهم اسفند فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند. افزون بر این پانزدهم اسفند‌ قرعه‌کشی و هفدهم اسفند نتایج از سوی اداره مراکز فرهنگی و علوم قرآنی اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات اعلام خواهد شد. به 32 نفر منتخب و به هر نفر مبلغ 500 هزار تومان هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.

 این مسابقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم آزاد است. پس از قرعه‌کشی، نتایج در سایت «نوید شاهد» اطلاع‌رسانی خواهد شد. «پوستر»، «سوالات» و «منبع» ازسوی ستاد اداره‌کل  فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران طراحی، تهیه و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

علاقه‌مندان تا روز 10 اسفند سال جاری فرصت دارند فرم پرسشنامه این مسابقه را تکمیل و ارسال کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۹
0
0
چرانتایج سومین مسابقه عفاف و قرآن اعلام نشده؟
رزیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۱
0
0
چرا جواب مسابقه اعلام نشده؟کی جواب اعلام میشه
captcha