پزشکان فعال در عرصه قرآنی به جامعه معرفی شوند
کد خبر: 4122626
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
ناصر سیم فروش:

پزشکان فعال در عرصه قرآنی به جامعه معرفی شوند

رئیس گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران گفت: در رشته‌های علوم پزشکی شخصیت‌ها، اساتید، دانشجویان و قاریان ممتاز قرآنی هستند که در میان مردم ناشناخته‌اند که وظیفه ما معرفی این افراد و نشر معارف اسلامی در میان آحاد جامعه است.

به گزارش ایکنا از قم، ناصر سیم فروش، مشاور عالی وزیر بهداشت و رئیس گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران در مراسم اختتامیه دهمین همایش ملی قرآن، عترت سلامت با رویکرد بین‌المللی که عصر امروز ۲۷ بهمن‌ماه در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران همایش اظهار کرد: از فرهنگستان علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی قم و جامعه المصطفی العالمیه که در برگزاری این همایش باشکوه تلاش و زحمات بسیاری انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش برای نخستین بار با رویکرد بین‌المللی برگزار شد، گفت: در رشته‌های علوم پزشکی شخصیت‌ها، اساتید و دانشجویان و قاریان ممتاز قرآنی هستند که در میان مردم ناشناخته‌اند که وظیفه ما این افراد و نشر معارف اسلامی در میان آحاد جامعه است.
 
این استاد دانشگاه در ادامه به بیان تاریخچه‌ای از برگزاری همایش «قرآن عترت و سلامت» وزارت بهداشت در 9 سال گذشته پرداخت و افزود: امید است با فعالیت‌هایی که در حوزه قرآنی انجام می‌دهیم از توان صاحب‌نظران و متخصصان حوزه و دانشگاه و همچنین پزشکان قرآنی بهره گرفته و در جامعه تأثیرگذار باشیم.
 
سیم فروش یاداور شد: برگزاری چنین همایش‌هایی سبب نشر معارف دینی و اسلامی از درون‌مرزی به برون‌مرزی و گسترش آن به‌صورت بین‌المللی می‌شود.
انتهای پیام
captcha