غفلت از فعالیت‌های خیریه و گروه‌های جهادی
کد خبر: 4123529
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
سعید کرمی بیان کرد:

غفلت از فعالیت‌های خیریه و گروه‌های جهادی

مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جلسه مجازی طرح ملی «برای ایران» گفت: پرداختن به فعالیت‌های خیریه و عام المنفعه گروه‌های جهادی، از جمله ظرفیت‌هایی است که در عین کارآمدی عموماً مورد غفلت قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، جلسه مجازی طرح «برای ایران» با حضور حجت‌الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام احسان نقدی مسئول مرکز امور اجتماعی اداره کل فرهنگی نهاد رهبری با مسئولان استانی نهاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام کرمی در این جلسه گفت: در میان فعالیت‌های فرهنگی در سال‌های متمادی پس از انقلاب اسلامی هرگاه بر فعالیت‌های جهادی و عام المنفعه مثل خیریه‌ها و گروه‌های جهادی‌ها تمرکز کردیم جواب گرفتیم.

وی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته به خاطر شرایط بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، احساس نیاز به فعالیت‌های جهادی و عام المنفعه بیش از پیش به چشم می‌آمد. بحمدلله با اراده‌ای که در مجموعه ستاد در مورد هویت بخشی به گروه‌های خیریه وجود دارد و همت همکاران ما در دفاتر دانشگاه‌های سراسر کشور مراسم تجلیل از این مجموعه‌ها که نماد رویش‌های پس از انقلاب هستند گامی در پیشبرد اهداف فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برداشته خواهد شد.

حجت‌الاسلام کرمی افزد: همه گروه‌های خیریه و جهادی که در دانشگاه متولد شده‌اند، اعم از گروه‌های دانشجویی، کارمندی و استادی مخاطب این طرح هستند. ان‌شاءلله متعاقب اجرای طرح تکریم این گروه‌ها در استان‌های کشور، در حال برنامه ریزی طرح ملی برای ایران برای منتخبین مرحله استانی هستیم.

انتهای پیام
captcha