آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان
کد خبر: 4123904
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان

معاون آموزش حوزه علمیه بانوان استان خوزستان از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان این استان برای پذیرش طلبه در مقاطع سطح دو، سه و چهار در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستانمریم اشرفی، معاون آموزش حوزه علمیه بانوان استان خوزستان در گفت‌ وگو با ایکنا از خوزستان، از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان این استان برای پذیرش طلبه در مقاطع سطح دو، سه و چهار در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در همه مقاطع ۴۰۰ نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه ثبت‌نام از ۲۹ بهمن آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وبگاه اینترنتی www.paziresh.whc.ir و یا مراجعه به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان برای ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در مقطع سطح ۲ با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران خوزستان در مقطع سطح سه، در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه‌های علمیه داوطلب می‌پذیرد.

اشرفی گفت: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می‌توانند در مقطع سطح چهار و در رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است استان خوزستان دارای ۳۰ مدرسه علمیه فعال برای خواهران است که آمادگی لازم جهت پذیرش طلاب در سطوح دو، سه و چهار را دارا هستند.زستان

انتهای پیام
captcha