اعزام ۴۷۵ دانشجوی دانشگاه آزاد مشهد به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4124575
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

اعزام ۴۷۵ دانشجوی دانشگاه آزاد مشهد به اردوی راهیان نور

مسئول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، از اعزام ۴۷۵ دانشجوی این دانشگاه به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت با عنوان «روایت گمشده» خبر داد.

اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد مشهدامیرحافظ عامل، مسئول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص اهداف برگزاری این اردو، اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانشجویان با حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شناخت نسبت به خود و همچنین آشنایی آنان با توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: تعداد 475 دانشجو به تفکیک 300 دانشجوی دختر و 175 دانشجوی پسر از طیف‌های مختلف دانشجویان در این اردو شرکت کردند.

مسئول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: در این اردوی فرهنگی و تربیتی دانشجویان از مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون فکه، طلائیه، فتح‌المبین، شلمچه، اروند، دهلاویه و هویزه به مدت 4 روز بازدید دارند و با رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

عامل گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف ما در این اردو آشنا کردن دانشجویان با توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور است سفر به استان اصفهان و بازدید دو روزه از ابرکمپانی‌ها و صنایع اصفهان همچون شرکت هسا(هواپیماسازی ایران)، شرکت ذوب‌آهن، شرکت بهیارصنعت و پالایشگاه اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha