نرم‌افزار صحیفه سجادیه را رایگان دریافت کنید
کد خبر: 4124621
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

نرم‌افزار صحیفه سجادیه را رایگان دریافت کنید

نرم‌افزار صحیفه سجادیه همزمان با میلاد مسعود امام سجاد(ع) به صورت رایگان قابل دسترسی و دانلود است.

نرم‌افزار صحیفه سجادیه را رایگان دریافت کنیدبه گزارش ایکنا؛ اپلیکیشن «صحیفه سجادیه همراه» مشتمل بر 54 دعا، همراه با ترجمه و صوت، ترجمه به زبان فارسی و شروح آن به زبان‌های فارسی و عربی است و فهرست موضوعی آن در دو بخش عربی و فارسی بوده و حاوی لغتنامه در ذیل هر فراز است.

این اپلیکیشن که به همت مرکز دیجیتال نور تهیه شده است، به مناسبت میلاد امام سجاد(ع) به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است.

تمامی محتوای برنامه به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت نمایش داده می‌شود، ولی کاربران می‌توانند پس از قطع ارتباط با شبکه از متن صحیفه، ترجمه‌ها، دو شرح و لغتنامه به صورت آفلاین استفاده کنند. ضمن اینکه صوت‌های صحیفه نیز بعد از دانلود قابلیت اجرا به صورت آفلاین را دارند.

در نرم‌افزار اندرویدی صحیفه سجادیه ترجمه‌های احمد سجادی، آیتی، الهی قمشه‌ای، حسین انصاریان، تقدسی‌نیا، جعفری، خلجی، ویلیام چیتیک، راشدی، رضایی، رفیعی، شعرانی، غرویان، صلواتی، فیض‌الاسلام و مجاهدی قابل دسترسی است.

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت رایگان این اپلیکیشن می‌توانند عدد ۴ را به ۳۰۰۰۱۰۱۰۸۴ ارسال کنند.

علاوه بر این امکان دانلود رایگان و مطالعه مجموعه کتاب‌های مرتبط با امام سجاد(ع) نیز فراهم شده است. این مجموعه ۱۸۹ عنوان کتاب در زمینه‌های گوناگون را شامل می‌شود.

صحیفه سجادیه، فرهنگنامه موضوعی صحیفه سجادیه، صحیفه سجادیه منظوم، حسین بن علی را بهتر بشناسیم، فراز‌هایی از زندگی امام سجاد، سلامتی و بهداشت در صحیفه سجاد، امام سجاد در آینه شعر فارسی، تربیت در صحیفه سجادیه، عرفان عرفه و جهاد امام سجاد(ع) از جمله عناوینی است که در این مجموعه آمده است.

انتهای پیام
captcha