اقتصاد کشور نباید به قیمت دلار گره خورده باشد
کد خبر: 4124895
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

اقتصاد کشور نباید به قیمت دلار گره خورده باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به برنامه‌ریزی اقتصادی برای 20 سال آینده، گفت: اقتصاد کشور نباید با قیمت دلار گره خورده باشد. ضروری است واردات، صادرات، مناطق آزاد، خروج سرمایه و ...در کشور به خوبی مدیریت شود.

آیت الله دری نجف آبادی،

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 8 اسفند، در شورای اداری استان که با حضور حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در استانداری برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اینکه قوه قضاییه بار فقهی و حقوقی دارد از اهمیت بالایی برخوردارست و این مجموعه باید الگویی برای جهان باشد.

وی ادامه  داد: ریشه حقوق در اسلام، خداوند است و مرز و وجه تمایز دایره حقوقی ما با دیگر نظام‌ها این است که نظام حقوقی ما از از احکام الهی نشأت گرفته است. اسلام برای افراد، ملت‌ها و امت‌ها حقوقی تعریف کرده است که شاخه مقدس قضا، اعظم همه شاخه‌هاست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: دستگاه قضایی در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و امید است که رئیس قوه در این سنگر موفق باشند؛ زیرا ریشه و اساس آن به کل نظام و اسلام بازمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ضرورت برنامه‌ریزی اقتصادی برای 20 سال آینده را خواستار شد و افزود: انتظارها بر این است که دستگاه قضایی برای حوزه ارز، ریال و مباحث اقتصادی تا بدان جا که به این مجموعه مرتبط است برنامه‌ریزی داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان به مشکلات موجود در حوزه آب، برق، گاز، مصرف و مصرف‌گرایی و اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۵ میلیارد تومان موبایل وارد کشور شده و وضع بازار دلار هم که روشن است. اقتصاد کشور نباید با قیمت دلار گره خورده باشد. ضروری است واردات، صادرات، مناطق آزاد، خروج سرمایه و ...در کشور به خوبی مدیریت شود تا آرامش در جامعه حاکم باشد.

انتهای پیام
captcha