دومین رویداد عفاف و حجاب «حورا» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4125085
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
با هدف حمایت از تولیدکنندگان نوپا

دومین رویداد عفاف و حجاب «حورا» در اصفهان برگزار می‌شود

دومین رویداد عفاف و حجاب «حورا» با حضور 90 برند این حوزه و حمایت از تولیدکنندگان ملزومات حجاب و عفاف در اصفهان برگزار می‌شود.

دومین رویداد عفاف و حجاب حورا در اصفهان

نیلوفر فولادی، عضو هیئت اجرایی دومین رویداد عفاف و حجاب حورا در گفت‎‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری این رویداد با حضور 90 برند این حوزه در اصفهان اظهار کرد: 70 درصد برندهای حاضر در این رویداد، از اصفهان و مابقی از دیگر شهرهای کشور مانند قم، تهران، بوشهر و... هستند. در این رویداد که به‌صورت مستقل و مردمی برگزار می‌شود، ملزومات حجاب و کالاهای مورد نیاز بانوان به‌صورت گسترده عرضه خواهد شد.

عضو هیئت اجرایی رویداد عفاف و حجاب حورا با بیان اینکه برای برگزاری این رویداد شبیه رویدادهای دیگر در پی مکان‌های لوکس و مجلل نبودیم، گفت: ملاک انتخاب مکان رویداد، آرامش مشتری و فروشنده و جلوگیری از مشکلات موجود در رویدادهای مشابه از جمله ازدحام و عدم امکان خرید بود. لذا، مکان در نظر گرفته شده یعنی سالن بزرگ ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) واقع در خیابان پاسداران، طبق بررسی‌ها، بهترین مکانی بود که از نظر دسترسی، یکدستی، داشتن سقف بلند و فضای وسیع، برای برگزاری این رویداد مناسب بود.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در خصوص قیمت کالاها در رویدادهای قبلی بیان کرد: نمی‌توان گفت که قیمت‌ها در این رویداد پایین است، زیرا گرانی کالا اتفاقی است که رخ داده و فقط به حوزه حجاب مربوط نمی‌شود. کنترل قیمت‌ها فقط تا حدی در اختیار تولیدکننده، عرضه‌کننده و برگزارکننده است، اما چیزی که می‌توان درباره آن اطمینان داد، این است که اجناس و کالاهای متنوع با هر طیف قیمت، در این رویداد عرضه خواهد شد.

فولادی ادامه داد: برخی با شانتاژ تبلیغاتی، فضا را به این سمت سوق می‌دهند که برگزاری رویدادهای عفاف و حجاب بر قیمت کالاها تأثیر می‌گذارد و حوزه عفاف و حجاب را به سمت و سوی تجمل می‌‎برد، در حالی که این‌طور نیست. در حال حاضر، برای یک پیراهن مردانه چند صد هزار تومان هزینه می‌شود، اما زمانی که بحث عفاف و حجاب به میان می‌آید، گویا قیمت کالاها که به تبع گرانی و تورم موجود در بازار ایجاد شده است، عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

وی تأکید کرد: برنامه‌ای برای حضور بلاگرها و تبلیغات متأثر از فعالیت آنها در رویداد نداریم، مگر اینکه یکی از برندهای حاضر در رویداد، از جمله برندهای پرمخاطب در فضای مجازی باشد. به‌طور کلی، هدف این رویداد که تا حدی توانسته‌ایم به آن دست پیدا کنیم، حمایت از تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب بوده است؛ 80 درصد برندهای حاضر در رویداد تولیدکننده هستند و اغلب آنها تولیدکننده‌های نوپا و موفقی به‌شمار می‌روند که حمایت چندانی نمی‌شوند و رویداد حورا قرار است فضا و بستری برای عرضه و دیده شدن در اختیار آنها قرار دهد.

عضو هیئت اجرایی رویداد حورا تصریح کرد: مصرف‌کنندگان کالاهای عفاف و حجاب باید عرضه کالای متنوع در این حوزه را شاهد باشند که این اتفاق به‌ویژه در اصفهان محقق نمی‌شد. همچنین در حال حاضر، در فضای عفاف و حجاب به تبلیغ و فعالیت فرهنگی نیاز داریم، کارهای مستقیم و سلبی نیز ناموفق بودن خود را ثابت کرده‌اند. لذا، برای ایجاد تنوع در عرضه کالاهای عفاف و حجاب و فرهنگ‌سازی در این زمینه، به برگزاری این نوع رویدادها نیاز داریم و رویداد حورا با همین هدف برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، رویداد حورا طی روزهای 10، 11 و 12 اسفندماه جاری از ساعت 11 تا 21 در سالن امام صادق(ع) واقع در خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران برگزار می‌شود.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha