فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند
کد خبر: 4125623
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: فرزندان شهدا به واسطه شهید بزرگوارشان پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند و همه باید قدر این جایگاه را بدانند.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان، امروز، 11 اسفند،  در آیین دیدار با فرزندان شهدای سپاه که در مجتمع آفتاب اراک برگزار شد گفت: فرزندان شهدا نقطه قوت نظام اسلامی و نماینده فرهنگ و مسیر شهدا هستند و فرزندان شهدا همواره به نام و راه پدرانشان افتخار می‌کنند و صبر و بصیرت این عزیزان قطعاً آنان را در اجر شهادت شهیدشان سهیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: شهدا افرادی بودند که با بصیرت به حرف ولی خود عمل کردند و با ایستادگی و مجاهدت کشور را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دادند و بزرگترین حماسه‌ها را خلق کردند و امروز ما باید با ادامه مسیر آنها توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا به واسطه شهید بزرگوارشان پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند و همه باید قدر این جایگاه را بدانند، گفت: امروز در جنگ شناختی دشمنان که به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها هستند پاسداری از مسیر و راه شهدا مهم‌ترین رسالت فرزندان شهداست.

کریمی تأکید کرد: جهاد تبیین و تلاش برای پیشرفت کشور در همه ابعاد مورد توجه خانواده معظم شهدا باشد؛ چراکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال مانع تراشی برای ایران قوی و مستقل است و فرزندان شهدا باید از مقاومت و استواری شهید در مسیر پیشرفت کشور الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد: شهدا نماد ایستادگی، مقاومت و استواری است و امروز این اراده باید در پیشرفت کشور و حرکت به سمت ایران قوی تحقق پیدا کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا قلوبشان منور به نور شهادت و ایمان به خدا و ولایت است، گفت: فرزندان شهدا از پایه و اساس با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت شده‌اند؛ لذا این عزیزان از بهترین فرزندان انقلاب هستند که راه پدران خود را ادامه می‌دهند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم جمعی از فرزندان و خانواده معظم شهدا با اهدای لوحی از فعالیت‌ها و اقدامات فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تقدیر کردند.

انتهای پیام
captcha