پرونده سومین جشنواره ملی ترنم وحی بسته شد + فیلم و عکس
کد خبر: 4125747
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

پرونده سومین جشنواره ملی ترنم وحی بسته شد + فیلم و عکس

اختتامیه سومین جشنواره ملی ترنم وحی شب گذشته، 12 اسفندماه با اجرای عباس سلیمی، از پیشکسوتان قرآنی برگزار شد.

اختتامیه جشنواره ملی ترنم وحیبه گزارش ایکنا، اختتامیه سومین جشنواره ملی ترنم وحی شب گذشته، 12 اسفندماه با اجرای عباس سلیمی، از پیشکسوتان قرآنی و با حضور جمعی از اساتید قرآنی برتر کشور همراه معرفی نفرات برگزیده از سوی مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی برگزار شد.

همچنین محمد ارژنگ دیگر مجری این مراسم بود. طی این مراسم قاریان بین‌المللی از جمله حمید شاکرنژاد، جعفر فردی و محمد بهرامی به تلاوت قرآن پرداختند. این برنامه با ابتهال محمدامین کهن و اجرای دو گروه تواشیح از مشهد و قم همراه بود.

در این مراسم مهدی اکبری از استان قم به عنوان نفر اول و پدیده قرآنی کشور معرفی شد.

این جشنواره با قضاوت قاریان بین‌المللی جواد پناهی، سیدمحسن موسوی‌بلده، محمود لطفی‌نیا، حسین اخوان‌‌اقدم، مهدی حسنی، سیدجواد حسینی، حمید شاکرنژاد، قاسم مقدمی، علی‌اصغر شعاعی، رضا عابدین‌زاده، محمدمهدی رجبی، مجتبی جاویدی، مهدی علمخواه، محمد بهرامی، محمد علیزاده، علی علیزاده، جعفر فردی، جعفر عرفانیان و علی غلامی داوری شد. همچنین سیدمحسن موسوی‌بلده ریاست هیئت داوران را بر عهده داشت.

بیانیه هیئت داوران

در بخشی از مراسم اختتامیه بیانیه هیئت داوران قرائت شد که در ادامه متن آن می‌آید؛

«ذَلِكَ الْكِتَابُ لَا رَيْبَ فِيهِ هُدًى لِلْمُتَّقِينَ

به حول و قوه الهی و به عنایت ویژه حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا(ع) سومین جشنواره ملی ترنم وحی در فضایی آکنده از معنویت و سرشار از محبت در مشهد برگزار شد.

از ویژگی‌های این جشنواره رقابت بسیار عالی و زیبای شرکت‌کنندگان است. اجرای هر شرکت‌کننده در چهار بخش ترتیل‌خوانی، قرائت تطبیقی، قرائت تقلیدی و اجرای اذان از محسنات دیگر این جشنواره قرآنی بوده است.

برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی ویژه شرکت‌کنندگان در بخش اذان، ترتیل‌خوانی و قرائت درخواست داوران این جشنواره است.

در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش حفظ و مفاهیم قرآن لازم است تدابیری اندیشیده شود. مناسب است که از نفرات هر رشته هم تجلیل به عمل آید.

در پایان از همه عوامل و خادمان قرآن و عترت(ع) و برگزار‌کنندگان جشنواره قرآنی ترنم وحی مخصوص دبیر محترم جشنواره، استاد سیدجواد حسینی و مدیر اجرایی جشنواره جناب آقای سروش عظیمی مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌نماییم.»

 
انتهای پیام
captcha