۴۴ زندانی در آستانه جشن نیمه شعبان آزاد شدند
کد خبر: 4126458
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
توسط خیرین کرمانشاهی؛

۴۴ زندانی در آستانه جشن نیمه شعبان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی ۴۴ زندانی توسط خیرین کرمانشاهی در آستانه جشن نیمه شعبان خبر داد و گفت: در نشست پایانی امسال مقرر شد که از محل شورای خیرین استان به آزادی ۴۴ زندانی کمک شود.

آزادی زندانی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در نشست شورای خیرین استان کرمانشاه که در دادگستری برگزار شد با اشاره به اقدامات این شورا از بدو تأسیس، اظهار کرد: این شورا از بدو تأسیس توانسته اقداماتی در راستای اهداف تعیین شده از جمله آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد، کمک به ویزیت رایگان زندانیان نیازمند، تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان مناطق محروم، تهیه ساختمان برای مرکز ملاقات فرزندان طلاق و کمک به اشتغال ۱۵ نفر از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در نشست پایانی سال ۱۴۰۱ که امروز با حضور اعضای این نشست برگزار شد مقرر شد از محل این شورا به آزادی ۴۴ زندانی کمک شود، افزود: مبلغ بدهی این زندانیان چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است، اما با مذاکراتی که از سوی دادگستری، اداره‌کل زندان‌های استان و سازمان بسیج حقوق دانان با طلبکاران انجام گرفت این مبلغ به یک سوم یعنی حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد و امروز مصوب شد بخشی از بدهی توسط شورای خیرین دادگستری پرداخت و این زندانیان در نیمه شعبان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: از دیگر مصوبات این شورا کمک به مددجویان بهزیستی، کمک به هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی، کمک به مرکز آبشار عاطفه‌ها برای تهیه جهیزیه و کمک به تیم‌های ورزشی استان برای شرکت در مسابقات بود.

توسلی‌زاده در پایان از افراد توانمند خواست تا برای کمک به نیازمندان استان کمک کنند و افزود: از این طریق باید برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم تا اجازه ندهیم به جرم تبدیل شوند.

انتهای پیام
captcha