پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان خوزستانی
کد خبر: 4126527
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان خوزستانی

سرپرست امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان از پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری خبر داد.

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنهبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمود منصوری، سرپرست امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان با تشریح عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان در روز «ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه»، بیان کرد: این مبلغ در قالب ۱۰ هزار فقره تسهیلات با هدف توانمندسازی و گره‌گشایی به نیازمندان و مددجویان خوزستانی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت، گامی خیرخواهانه برای کمک به نیازمندان است، افزود: سهم اعظم منابع مربوط به منابع داخلی کمیته امداد و بخشی از محل سپرده‌گذاری خیران در صندوق است که با حمایت مالی خود می‌توانند در پرداخت تسهیلات بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر کمک کنند.

سرپرست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان با اشاره به طرح قرض ماندگار گفت: در این طرح خیران می‌توانند با سپردن مبالغ نذورات یا منابع بلاعوضی که می‌خواهند در کار خیر هزینه کنند به صندوق امداد ولایت برای ارائه تسهیلات به تعداد بیشتری از مددجویان و سایر نیازمندان جامعه کمک کنند.

منصوری گفت: هدف از ایجاد و تاسیس صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه تعمیرات و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی به نیازمندان جامعه است.

وی افزود: صندوق امداد ولایت خوزستان در سال گذشته نیز بیش از ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۹ هزار فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلف بدون سود با کارمزد کم و ضمانت آسان به مددجویان و نیازمندان پرداخت کرده است.

سرپرست شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان گفت: برای توانمندسازی نیازمندان و مددجویان خوزستانی از اول امسال تاکنون، مبلغ ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و ۵۰۰ مددجویان کمیته امداد و نیازمندان، از اعتبارات هم‌افزایی با بانک مهر و رسالت پرداخت‌شده است.

منصوری تأکید کرد: با همکاری مردم خیر، بخشی از منابع قرض الحسنه از طریق سپرده‌گذاری مردم تأمین می‌شود که از این سپرده‌ها برای تسهیلات قرض الحسنه استفاده کرده و بازپرداخت اقساط هم منبع جدیدی است برای رفع نیاز کسانی که به ما مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت، محل تجمع خیران برای حمایت از نیازمندان است از مردم نیکوکار خواست با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق واقع در اهواز امانیه میدان راه آهن یا مراجعه به سایت www.sqev.ir، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.

انتهای پیام
captcha