تبلیغات جریان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد
کد خبر: 4126559
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

تبلیغات جریان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن، گفت: تبلیغات باید جریان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد تا بتواند نیازهای محتوایی و فرهنگی نسل جدید و آحاد مردم را تأمین کند.

آیت الله دری نجف آبادی،

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، عصر دوشنبه، 15 اسفند در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، با اشاره به جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن، بیان کرد: شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اهمیت پرداختن به مسئله تبلیغات و رسانه را چندین برابر کرده است و باعث شده تبلیغ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر ثابت کرد که دشمن در جنگ رسانه‌ای فریب جوانان و نوجوانان ما را هدف گرفته و با عملیات روانی و دروغ‌پراکنی قصد دارد اهداف شوم و شیطانی را عملیاتی کند، ادامه داد: تمام دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با توطئه دشمنان مسئول‌ هستند. سازمان تبلیغات اسلامی باید در راستای تقویت مساجد گام‌های بلندی برداشته و در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی فعالانه وارد شده و از هرگونه انفعال در حوزه‌‌های فرهنگی و تبلیغاتی پرهیز کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ضرورت توجه به ارکان خانواده‌ها را متذکر شد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی اجازه ندهند دشمنان در جنگ رسانه‌ای به هویت و ارکان ارزشی خانواده ضربه وارد کند. همه مکلفیم پای ارزش‌های اسلامی، تقویت و توسعه آنان با قوت و قدرت ایستادگی و از سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم حفاظت کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه تبلیغات باید جریان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد تا بتواند نیازهای محتوایی و فرهنگی نسل جدید و آحاد مردم را تأمین کند، اضافه کرد: در مقابل با جنگ رسانه‌ای دشمنان و انجام تبلیغات ارزش‌های اسلامی، دینی و قرآنی همه تکلیف داریم و رسالت خطیری در این حوزه بردوش همگی ما قرار دارد.

امم جمعه اراک با بیان اینکه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی می‌تواند در حوزه‌های مختلف وارد شود، افزود: فرهنگ ایرانی ـ اسلامی از ارزشمندترین، انسانی‌ترین و کارآمدترین فرهنگ‌ها است؛ زیرا سابقه تمدنی ایران اسلامی در ابعاد مختلف عمیق و درخشان است و همین عامل باعث شده تا به کانون مقدس اهل‌بیت(ع) تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha