افتتاح نمايشگاه محصولات توليدی كسب و كارهای خانگی در كتابخانه مركزی اروميه
کد خبر: 4126834
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

افتتاح نمايشگاه محصولات توليدی كسب و كارهای خانگی در كتابخانه مركزی اروميه

نمایشگاه دستاوردها، آثار و تولیدات کسب و کارهای کوچک و محلی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه مرکزی ارومیه افتتاح شد.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌ های آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای حمايت از كسب و كارهای كوچک و محلی و بانوان صاحب كسب و كار، نمايشگاه معرفی و فروش محصولات توليد شده توسط كسب و كارهای محلی، ۱۶ اسفند با حضور علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ک خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در کتابخانه مرکزی ارومیه افتتاح شد.

این نمایشگاه با همكاری مشترک كتابخانه مركزی اورميه، مركز كارآفرينی خودباوری، كميته امداد منطقه 3 و مركز فنی حرفه‌ای دختران اروميه در كتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شده و تا 18 اسفند دایر خواهد بود، شهروندان عزيز و عموم مردم از ساعت 10 تا 20 می‌توانند از نمايشگاه ديدن كنند.

گفتنی است در اين نمايشگاه، 20 نفر از توليدکنندگان و كارآفرينانن حوزه‌های مختلف غرفه برپا كرده‌اند و محصولات فرش، خشكبار، عرقيجات، شمع‌سازی، رزين، كيک و شيرينی‌پزی، بافتنی و عروسک‌بافی، خياطی، كار روی پارچه، سنگ‌تراشی، چرم‌دوزی، سفال و چوب و ... در حال عرضه و فروش است.

انتهای پیام
captcha