انتظار فرج مهم‌ترین عامل امیدواری به آینده است
کد خبر: 4126899
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۹
حجت‌الاسلام رحیمیان:

انتظار فرج مهم‌ترین عامل امیدواری به آینده است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مسئله انتظار فرج و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل امیدواری نسبت به آینده است، امیدی که قطعاً محقق خواهد شد و در آن تخلفی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در مراسم شب نیمه شعبان که شامگاه ۱۶ اسفندماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: این میلاد بزرگ را به همه شیعیان، مسلمانان و منتظران منجی در تمامی مذاهب اسلامی تبریک می‌گوئیم.

وی ادامه داد: مسئله انتظار فرج و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل امیدواری نسبت به آینده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: امیدی که قطعاً محقق خواهد شد و در آن تخلفی وجود ندارد؛ امید به آینده و ظهور امام زمان (عج) و نابودی همه مستکبران و ستمگران عالم و برقراری عدل و حکومت اسلامی بر همه جهان است.

رحیمیان با بیان اینکه در آیات و روایات و همچنین در بیست جلد صحیفه امام و در مجموعه سخنان مقام معظم رهبری یک مورد سیاه نمایی و ناامیدی نسبت به آینده مشاهده نمی‌شود، افزود: جشن نیمه شعبان را جشن امید هم می‌دانیم؛ امید به آینده روشن، آینده‌ای که امام فرمود من با اطمینان می گویم اسلام ابر قدرتها را با قدرت بر خاک مذلت می‌نشاند.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در بیان امام راحل آمده که دست عنایت خداوند بر سر ملت ایران کشیده شده و ایمان آنان را تقویت نموده است و و امام خمینی (ره) یکی از علائم ظهور حضرت حجت را همین مسئله بیداری ملت ایران در عصر حاضر می‌داند.

وی افزود: امام راحل فرمود انقلاب اسلامی ملت ایران، نقطه شروع ظهور امام زمان (عج) است و این انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و در این زمینه شکی وجود ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که ان شالله زوال تمدن منحط آمریکایی را خواهیم دید و ملت ایران از این مرحله با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت و همانند دوران دفاع مقدس که پیروزی حاصل شد و صدام نابود شد امروز نیز خواهیم دید که دنیا استکبار و جریان نفاق نابود خواهند شد.

رحیمیان ابراز کرد: امروز جبهه استکبار علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی توطئه می‌کند و این نشان از قدرت ملت ایران است و ملت ایران راهی که بعد از انقلاب اسلامی در پیش گرفته است را رها نخواهد کرد.

تولیت مسجد جمکران یادآور شد: علیرغم توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اما همه این نقشه‌ها علیه خودشان خواهد بود و پیروزی قطعی برای اسلام است و امام راحل فرمود اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و پرچم اسلام را بر بام دنیا به اهتزاز در خواهد آورد.

علی حسینی

انتهای پیام
captcha