پیام تسلیت امام جمعه اراک در پی درگذشت مسعود دیانی و حسن غفوری‌فرد
کد خبر: 4127240
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

پیام تسلیت امام جمعه اراک در پی درگذشت مسعود دیانی و حسن غفوری‌فرد

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت حجت‌الاسلام مسعود دیانی و حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، پیامی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام مسعود دیانی منتشر کرد و این ضایعه را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ارتحال برادر عزیز و ارزشمند مرحوم حجت‌الاسلام آقای شیخ مسعود دیانی موجب تأثر و تألم اینجانب شد. ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آن فقید سعید و دوستداران و علاقه‌مندان به وی و طلب رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز متعهد، شاعر و کارشناس دلسوز و مجری دلداده نهج‌البلاغه شریف و حضرت مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) ،از خداوند متعال شفاعت و عنایت حضرت مولای احرار و سید اوصیاء و ابوالائمه (ع)را  برای روح او طلب و مسئلت دارم. خداوند همه ما را مشمول عنایت اولیای خود و ائمه‌اطهار (ع) قرار دهد.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان در پیامی دیگر درگذشت حسن غفوری‌فرد را تسلیت نیز تسلیت گفت. که متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ارتحال برادر عزیز بزرگوار و خدمتگزار صدیق نظام اسلامی و رهبری، مرحوم دکتر حسن غفوری‌فرد که  عمر شریف خود را صرف خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ما کرد و در سنگرهای مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو و سازمان تربیت‌بدنی، استانداری خراسان رضوی و خدمت به آستان مقدس آن بزرگوار کردند و از علاقه‌مندان به امام راحل، رهبر عزیز و خدمتگزار صادق و امین مردم شریف و نظام اسلامی بود. درگذشت این فرد خدمتگزار را به خانواده مکرم و بازماندگان شریف و دوستان و آشنایان آن رحیل الی‌الله تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و علو درجات و برای بازماندگان شریف اجر و صبر و حسن توفیق مسئلت می‌نمایم. خداوند آن مرحوم را با اولیای خودش محشور فرماید».

انتهای پیام
captcha