مسئولان و مردم دوشادوش یکدیگر یادمان شهدا را گرامی بدارند
کد خبر: 4127467
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان و مردم دوشادوش یکدیگر یادمان شهدا را گرامی بدارند

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدا تلاش بسیاری برای حفظ انقلاب اسلامی انجام دادند و امروز مردم و مسئولان دوشادوش یکدیگر یادمان شهدا و خاطره شهدا را در محافل و مجالس گرامی بدارند، زیرا شهدا سلاله‌های پاک ایثار و جوانمردی هستند.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز در یادواره شهدای والفجر ۹ و سردار شهید خدامروت گلی که در مسجد النبی(ص) کرمانشاه برگزار شد با اشاره به ضرورت تبیین عظمت و اخلاص شهدا، اظهار کرد: عظمت امروز کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و اگر امروز می‌بینیم ایران ابرقدرت منطقه و از قدرت‌های برتر جهان است به برکت خون شهداست.

وی با تأکید بر اینکه این عزت و سربلندی امروز را نباید فراموش کنیم، افزود: در رژیم گذشته آمریکایی‌ها از دولت ما حق توحش می‌گرفتند، چون مردم ما را هیچ فرض کرده بودند، اما امروز آمریکا اصرار دارد با ما مذاکره کند، اما ما قبول نمی‌کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امروز مسئولان و مردم دوشادوش هم یادمان شهدا را گرامی بدارند، گفت: همواره یاد و خاطره را در محافل و مجالس گرامی بدارند، زیرا شهدا سلاله‌های پاک ایثار و جوانمردی هستند.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه امام راحل مردم را نسبت به سرنوشت خود آگاه و هوشیار کرد، اظهار کرد: امروز همه مردم با سیاست آگاهی دارند و رخداد‌های سیاسی جهان را به خوبی رصد می‌کنند.

وی در پایان به وجود تمام مشکلات و گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات امروز ایران قدرتمند است و مردم آگاهانه در رخداد‌های انقلاب حضور دارند و پشتیبان نظام خود هستند، زیرا راه شهدا هیچگاه کم رنگ نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha