جهاددانشگاهی یاری‌رسان دانشگاه‌ها در اشتغالزایی دانشجویان باشد
کد خبر: 4127720
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

جهاددانشگاهی یاری‌رسان دانشگاه‌ها در اشتغالزایی دانشجویان باشد

سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دانشجویان در تمام دانشگاه‌ها بحث اشتغال بعد از فارغ‌التحصیلی است، گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد بسیار پرقدرت است و به خوبی می‌تواند ما را در دستیابی به هدف اشتغال دانشجویان که هدف مشترک دو مجموعه است، یاری دهد.

محمدحسین شفیعی، سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین شفیعی، سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان فارس بعدازظهر امروز، 21 اسفندماه در دیدار با امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی استان گفت: در دوره جدید بحث اشتغالزایی و تشکیل تیم‌های دانش‌بنیان را در این دانشگاه سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه حفظ کیفیت آموزشی در این دانشگاه خط قرمز ماست،‌گفت: برای ارتقای کیفی ورودی دانشگاه دو راهکار برندسازی و تبلیغ را می‌توانیم دنبال کنیم.

شفیعی با اشاره به نقش مهم اشتغالزایی برای جوانان گفت: یکی از دغدغه‌های دانشجویان در تمام دانشگاه‌ها بحث اشتغال بعد از فارغ‌التحصیلی است لذا اگر اشتغال دانشجویان در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تضمین شده باشد، قطعاً باعث جذب بیشتر افراد به این دانشگاه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس اظهار کرد: تنها راه ما برای جذب و ارتقای فعالیت خود همین مسئله است که اشتغال دانشجویان اعم از کارآفرینی یا صنعتی و.... را تضمین کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از راهبردهای ما حمایت از مراکز علمی ـ کاربردی است که به خصوص در مباحث ارتقای کیفیت آن را دنبال می‌کنیم، گفت:‌ جهاددانشگاهی یک نهاد بسیار پرقدرت است و به خوبی می‌تواند ما را در دستیابی به هدف اشتغال دانشجویان که هدف مشترک دو مجموعه است، یاری دهد.

شفیعی با تصریح اینکه در این دانشگاه مراکز کارنو برای گروه‌های دانش‌بنیان که در کنار آن مشاوره کارآفرینی هم ارائه می‌شود، خواستار همکاری جهاددانشگاهی فارس برای معرفی و تبلیغ بیشتر این مرکز کارنو برای گروه‌های دانش‌بنیانی شد که دنبال ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو هستند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس با بیان اینکه راه‌ا ندازی تیم‌های پژوهشی این دانشگاه یکی از اهداف ماست،‌گفت: جهاددانشگاهی در این زمینه به خوبی می‌تواند به ما کمک کند و باید کاری کنیم که دانشجو احساس کند دانشگاه علمی ـ کاربردی می‌تواند اشتغال آنان را تضمین کند.

انتهای پیام
captcha