درخشش خوزستان در مسابقات قرآن روستاییان و عشایر کشور
کد خبر: 4128348
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

درخشش خوزستان در مسابقات قرآن روستاییان و عشایر کشور

در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن روستاییان و عشایر کشور که طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اسفندماه به میزبانی استان گیلان برگزار شد، نمایندگان استان خوزستان موفق به کسب 4 رتبه برتر شدند.

مسابقات قرآنناجی حیدری، مدیر کانون قرآن اداره‌کل جهادکشاورزی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به حضور نمایندگان استان در مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن روستاییان و عشایر کشور گفت: در این مسابقات که طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اسفند به میزبانی استان گیلان برگزار شد، نمایندگان استان موفق به کسب 4 رتبه برتر شدند.

وی افزود: در بخش بانوان این مسابقات رقیه خزعلی‌زاده در رشته حفظ 10 جزء و هاجر بیت‌عبید در رشته قرائت ترتیل رتبه اول را به دست آوردند.

حیدری اظهار کرد: در رشته قرائت تقلیدی نوجوانان نیز مرتضی بدویان رتبه دوم و عقیل شرفی در رشته حفظ ۵ جزء رتبه دوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود،  این رقابت‌ها در رشته‌های اذان، قرائت تقلیدی(ویژه شرکت‌کنندگان زیر ۱۸ سال)، قرائت تحقیق (بالای ۱۸ سال آقایان) و قرائت ترتیل (بالای ۱۸ بانوان)، حفظ پنج جزء و حفظ ۱۰ جزء قرآنی کریم برای بانوان و آقایان برگزار شد. مرحله استانی این مسابقات بهمن در اهواز برگزار شد.

 
انتهای پیام
captcha