نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4128464
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان در آزادشهر برگزار شد

نشست هیئت اندیشه ورز بانوان با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و جمعی از بانوان فعال فرهنگی امروز، ۲۴ اسفندماه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

نشست بانوان اندیشه ورز آزادشهر با موضوع عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هیئت اندیشه ورز بانوان با محوریت «عفاف و  حجاب» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و جمعی از بانوان فعال فرهنگی امروز، ۲۴ اسفندماه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه حجاب تصریح کرد: اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام خمینی و مقام معظم رهبری و فرهنگ و آداب و رسوم ملی ایرانی جایگاه رفیعی دارد باید نهادی برای این منظور در نظر گرفته شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر ادامه داد: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند غفلت و کوتاهی به ویژه مومنین و متدینین و جوانان اعم از برادران و خواهران مورد قبول نیست.

حجت‌الاسلام طالبی گفت: حیا و عفت ویژه زنان نیست چرا که یک رابطه مستقیم بین عفت ورزی زنان و مردان است در حقیقت اگر حیا و عفت مردانه و پسرانه در جامعه ترویج نشود، ترویج فضائل اخلاقی در بین زنان جامعه ترویج نخواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر تصریح کرد: ترویج حیا و عفت از طریق گفتمان‌سازی و مقابله با فرهنگ شیطانی غرب میسر است که این می‌تواند جامعه را از شر فرهنگ‌های غلط و شیطانی مصون نگه دارد.

حجت‌الاسلام طالبی همچنین به اجرای مهرواره محله همدل۲ در محلات اشاره کردو گفت: این مهرواره فرصتی خوبی است که بانوان بتوانند با اجرای برنامه‌های فرهنگی در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نقش آفرینی کرده و تاثیرگذار باشند.

در پایان این نشست هریک از بانوان فرهیخته نظرات و پیشنهادات خود را در بحث عفاف و عفاف در جامعه بیان کرده و به گفت وگو پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha