برپایی محافل جزءخوانی ویژه دانشگاه علوم پزشکی البرز
کد خبر: 4128495
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

برپایی محافل جزءخوانی ویژه دانشگاه علوم پزشکی البرز

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز از برگزاری برنامه‌های جزءخوانی ویژه کارکنان و دانشجویان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در دو بخش کارمندی و دانشجویی تدارک دیده‌ایم.

قرآن کریم

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه ایام ماه مبارک رمضان به برپایی محافل جزءخوانی با حضور قرا برجسته نظام سلامت اشاره و اظهار کرد: مراکز روابط عمومی وزارت بهداشت قصد دارد با همکاری مرکز قرآن و عترت نسبت به ضبط و تدوین مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم با عنوان «۳۰ دانشگاه؛ ۳۰ جزء» با تلاوت ترتیل نخبگان نظام سلامت کشور برای پخش از رسانه ملی در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کند که اجرا و ضبط این محفل توسط مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی علوم پزشکی البرز به زودی انجام می‌شود.

وی افزود: برنامه یادشده با هماهنگی شورای عالی قرآن کریم برگزار می‌شود و تاریخ ضبط ترتیل‌خوانی اجزاء با تشخیص روابط عمومی است.

این مسئول به روند برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: باتوجه به محدودیت تعداد مرتلان استان‌ها، روابط عمومی یکی از دانشگاه‌ها را به صلاحدید خود برای ضبط برنامه انتخاب می‌کند که استان البرز نیز جزء این دانشگاه‌هاست.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: برنامه جزءخوانی دانشگاه علوم پزشکی البرز طی مدت ۶۰ دقیقه انجام شده و برای تائیدات فنی و هماهنگی و اخذ مجوز پخش برنامه از رسانه ملی ارسال شده است.

وی در پایان از برگزاری برنامه‌های جزءخوانی ویژه کارکنان و دانشجویان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در دو بخش کارمندی و دانشجویی تدارک دیده‌ایم که امیدواریم موجب ایجاد نشاط معنوی هرچه بیشتر و همچنین ترویج معارف دینی باشد.

انتهای پیام
captcha