«گردهمایی مبلغین» در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4129142
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

«گردهمایی مبلغین» در بندرگز برگزار شد

گردهمایی مبلغین شهرستان‌ بندرگز با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز، امام جمعه نوکنده با محوریت «تبیین فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان و با رویکرد طرح تعالی در گام دوم انقلاب» امروز، ۲۸ اسفندماه در محل دفتر امام جمعه بندرگز برگزار شد.

گردهمایی مبلغین در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، گردهمایی مبلغین شهرستان‌ بندرگز با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز، امام جمعه نوکنده با محوریت «تبیین فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان و با رویکرد طرح تعالی در گام دوم انقلاب» امروز، ۲۸ اسفندماه در محل دفتر امام جمعه بندرگز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، گردهمایی مبلغین شهرستان‌ بندرگز با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز، امام جمعه نوکنده با محوریت تبیین فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان و با رویکرد طرح تعالی در گام دوم انقلاب امروز، ۲۸ اسفندماه در محل دفتر امام جمعه بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین پور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بندرگز در این مراسم گفت: جهاد تبیین، محوری‌ترین فعالیت مبلغین و مبلغات در طول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین‌پور با اشاره بر ضرورت انس با قرآن از سنین نوجوانی، محوریت برنامه‌های ماه مبارک رمضان را با حضور نوجوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به حضور پررنگ نوجوانان در عرصه‌های مختلف قرآنی، امسال محوریت برنامه‌ها را با حضور نوجوانان قرار داده و فعالیت‌ها نیز با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بندرگز گفت: امسال باید با ایجاد فضاسازی مناسب قبل از ماه رمضان از ظرفیت خواهران جهت حضور فعال در جلسات خانگی و محافل انس با قرآن استفاده کرده و مسائل مرتبط با محلات احصا شود و بتوانیم گامی در جهت رفع آن با استفاده از ظرفیت‌های موجود برداریم.

انتهای پیام
captcha