پخش ویژه‌برنامه سحرگاهی «همسایه با ماه» از شبکه اصفهان
کد خبر: 4129440
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

پخش ویژه‌برنامه سحرگاهی «همسایه با ماه» از شبکه اصفهان

ویژه‌برنامه «همسایه با ماه»، سحرهای ماه مبارک رمضان از حرم حضرت زینب خواهر امام رضا(ع) به روی آنتن شبکه اصفهان خواهد رفت.

ویژه‌برنامه سحرگاهی «همسایه با ماه»

به گزارش ایکنا از اصفهان، ویژه‌برنامه «همسایه با ماه» با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام مسعود عالی، سحرهای ماه مبارک رمضان به‌ مدت ۳۰ شب، ساعت سه بامداد از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.

این ویژه‌برنامه از سحر فردا، سوم فروردین‌ماه از حرم حضرت زینب خواهر امام رضا(ع) و با حال و هوای معنوی و متفاوت به روی آنتن سیمای استان اصفهان خواهد رفت.

ویژه‌برنامه «همسایه با ماه» شامل بخش‌های کارشناسی، بازخوانی زندگی شهدا، مناجات‌خوانی، آشنایی با مساجد، شاعران، امامزاده‌ها و خیریه‌های اصفهان، برگزاری مسابقه و... است.

همچنین در این ویژه‌برنامه، پویش سلام بر حسین(ع) نیز شکل می‌گیرد که محور اصلی آن، عرض ارادت خاص مخاطبان روزه‌اولی برنامه به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در قالب ویدیو، از لحظات خاص افطار تا سحر با جایزه کمک‌هزینه سفر کربلا خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال و صفحه برنامه در پیامرسان‌های ایتا و اینستاگرام به نشانی bamah_tv@ مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، حضرت زینب دختر امام موسی کاظم(ع) و خواهر امام رضا(ع) است و حرم ایشان میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) به شمار می‌رود. همچنین ايجاد يکی از بزرگترين قطب‌های فرهنگی، زيارتی استان اصفهان به‌منظور پاسخگويی به نيازهای فرهنگی اقشار گوناگون جامعه با رويکرد دينی، برای این مجموعه در حال طراحی و اجراست‌ و این موقعیت به‌عنوان محل پخش برنامه «همسایه با ماه» در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha