تأکید فرمانده انتظامی البرز بر حفظ حرمت ماه رمضان
کد خبر: 4129520
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

تأکید فرمانده انتظامی البرز بر حفظ حرمت ماه رمضان

فرمانده انتظامی البرز بر توجه عموم مردم به‌ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز بر توجه عموم مردم به‌ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: مردم برای حفظ و تقویت خویشتنداری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی خودداری کنند.

وی اظهارکرد: مردم به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی با احترام به حرمت ماه مبارک رمضان، از استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

هداوند با اشاره به اینکه اماکن پذیرایی برای عرضه غذای سرد و گرم یک ساعت قبل از افطار مجاز به فعالیت هستند، گفت: مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین بر رعایت شئون اسلامی و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در همه واحدهای صنفی و اماکن عمومی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha